DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ellosbutik?

2 posters

Gå ner

Ellosbutik? Empty Ellosbutik?

Inlägg  Anna-Karin tor jan 22, 2009 4:32 pm

Är det nån som vet om Ellos har en butik (dvs o-postorder) i Boråstrakten? Jag behöver köpa nya linnen (ca 2 meter långa och med vansinnigt mkt stretch i). Mina gamla har en förmåga att halka upp så att i princip allt tyg sitter som en korv under brösten. Det är inte jättecharmigt.

Jag har sett på nätet att Ellos verkar ha basplagg för Den Stora Buken - fast jag är av naturen lite skeptisk till postorder, eftersom jag är så dålig på att returnera grejer som inte passar Smile
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Ellosbutik? Empty Sv: Ellosbutik?

Inlägg  Cissi tor jan 22, 2009 6:11 pm

Hej!

Ellos hade en butik tidigare, men den är stängd numera såvitt jag vet.

Skulle ändå rekommendera dig att handla därifrån - det är ju bara att bestämma sig för att fixa en retur på helgen efter att man fått grejerna (när man liksom har tid). Jag har en kod nånstans som ger gratis retur. Oftast brukar saker passa bra om man mätt ordentligt innan. Fick Ellos och La Redoutes vårkataloger häromveckan, och de har jättemycket fint i mammaklädsväg, tänkte på dig. H&M på nätet har en butik i Borås, men deras sortiment finns oftast i affärerna numera.

//Cissi
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Ellosbutik? Empty Sv: Ellosbutik?

Inlägg  Anna-Karin fre jan 23, 2009 9:58 am

Jag kollade som sagt på nätet, och just Ellos hade ganska bra basplagg. Jag får väl helt enkelt göra en beställning efter att ha mätt mig (gissningsvis allt utom midjemått, eftersom det just nu ligger på typ 95 cm Wink). Man ska ju ha sin "vanliga" storlek.

Övriga plagg (o-bas) har jag ju ett ganska bra utbud av, tack vare Cissis garderob. Hurra! Skulle egentligen vilja ha ett par byxor som är vidare i benen, men jag klarar mig alldeles utmärkt utan.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Ellosbutik? Empty Sv: Ellosbutik?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet