DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

All work and no play...

Gå ner

All work and no play... Empty All work and no play...

Inlägg  Anna-Karin tis maj 05, 2009 10:41 am

Igår var min första riktigt lediga dag, då jag skulle ligga på soffan och bara anstränga mig med en promenad i friska luften eller så. Hur tror ni det gick? Tja, först kom vi på att vår bokade tvättid sammanföll med en info-träff på Försäkringskassan. Så jag bestämde snabbt att jag kan ju tvätta under dagen när jag ändå är hemma. Sen kom vi på att Ola inte skulle ha möjlighet att lämna tillbaka helgens o-druckna sprit förrän nästa vecka, så då erbjöd jag mig snabbt att göra det åt honom, vilket innebar att jag fick köra honom till jobbet och hämta honom (jag behövde ju ha bilen). Och när jag då ändå hade bilen och det var fint väder så passade det ju hemskt bra att köpa växter och plantera dessa på balkongen.

Så totalt låg jag nog på soffan i 40 minuter, och så satt jag och läste i solen i en halvtimme. Sen var jag på språng hela dagen, Saab-promenad-tvättstugen-Systemet-Plantagen-tvättstugan-Saab, och hann precis kasta i mig middagen innan det var dags för vattengympa - som om jag skulle behövt träna efter det... Det var nog 10 ggr jobbigare än att vara på jobbet Smile

Men IDAG! Idag har jag ingen bil, tvätten är ren, blommorna är planterade, det regnar ute och jag ska alldeles strax inta vertikalläge framför Grey's Anatomy.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet