DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Avstängt vatten

4 posters

Gå ner

Avstängt vatten Empty Avstängt vatten

Inlägg  HelenY tor sep 24, 2009 12:50 pm

Ja,som rubriken antyder har de stängt av vårt vatten idag (och igår). Nåt ventilbyte. Kul. Man blir Rätt handikappad med en liten miniatyrmänniska som kräks och bajsar och så har man inget vatten.
Och just idag väljer Jans moster (tack och lov den roliga) med familj att komma och inspektera Prinsessan. Jaja. Då går ju dagen lite fortare iaf.

Och bara för att klaga mer; My God! vad tråkigt det är att vara hemma och vara mammaledig! Jag blir tokig. Och det är bara fjärde dan! Hoppas att det blir roligare när hon blir lite mer interaktiv, för nu är det bara amma, bära runt, skrik (ja, hon då alltså..) om och om igen.

HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Avstängt vatten Empty Sv: Avstängt vatten

Inlägg  Cissi tor sep 24, 2009 2:33 pm

Låter onekligen lite enformigt det där. Stackare.

När kommer Jan hem på kvällarna? Om du vill kan jag komma över efter jobbet nån dag i nästa vecka och sällskapa lite. Bor oförskämt nära, ju. Mån + tis tränar jag på jobbet och har kvällen fri. Brukar komma hem typ 16:30 om jag lyckas vara på jobbet vid 8. Suger ju att jag måste äta allt så planerat, annars kunde jag bjudit hem er på scones-och-te-kväll allihop i början på nästa vecka. Fast det kanske går att lösa ändå - om jag ser till att fixa matiga mackor till mig till middag istället för scones? Så kan ni inspektera den nya sängen också Smile

Mina kvällar är rätt tråkiga just nu också eftersom jag oftast tränar på jobbet...brukar sluta med att jag jäser i soffan och slösurfar till internets ände medan Fredrik är på sin träning. Så jag hittar gärna på nåt!
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Avstängt vatten Empty Sv: Avstängt vatten

Inlägg  fisalisa tor sep 24, 2009 8:45 pm

Åter igen. Jag vill också. Fast jag kommer ju inte till stan förrän kl 17.30 ungefär. Jag har en massa fritid nu ju som jag måste ha ihjäl. Vet ni hur tråkigt det är att vara hemma själv när man inte är van vid det?? Eller iofs, det är ganska skönt också ibland, eller tom ganska ofta. Ändå, jag ses gärna nån gång då och då i veckorna.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Avstängt vatten Empty Sv: Avstängt vatten

Inlägg  HelenY fre sep 25, 2009 9:27 am

Alla får komma hit och underhålla mig och ev arg Ellinor närsomhelst. Smile
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Avstängt vatten Empty Sv: Avstängt vatten

Inlägg  Anna-Karin fre sep 25, 2009 1:26 pm

Alltså, jag gör ju ingenting på dagarna heller, utom att jag lägger typ 4 timmar på att ge den o-sov-sugna ungen sin skönhetssömn (för gör man inte det så blir det som i natt - två timmar vakenhet mitt i natten), och det kan jag göra med eller utan sällskap. Promenad fungerar t ex för detta ändamål. Nu är just nästa vecka faktiskt mer inbokad än nånsin (Ullared på tisdag, föräldragrupp på ons. em och föräldragrupp fre. fm), men jag är helledig måndag och torsdag, och så på ons. fm då. Vi kan ju promenera eller ses hemma hos nån av oss eller fika på Chalmers eller nåt. Jag svarar i telefon om man ringer Smile

Och ja, det blir roligare när de blir interaktiva. Fast då tar ju Jan över Smile
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Avstängt vatten Empty Sv: Avstängt vatten

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet