DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Bajskatastrof

3 posters

Gå ner

Bajskatastrof Empty Bajskatastrof

Inlägg  HelenY fre sep 25, 2009 9:39 am

Resumé först:
Igår kväll=jättearg Elli. Somnade vid 22.30. Jag oxå. Sen vaknade hon vid 2-tiden och ville ha mat. Allt går tipptopp och hon halvsover sig igenom amning och rap. Sen somnar hon igen. Hurra och segerdans!
Fast när jag försöker lägga henne i sängen är det stopp. Då vaknar hon och SKRIKER. Jaha. Upp med henne igen. Hon stensomnar. Försöka lägga. Nej. Ok. Ut på soffan och sitta med henne i famnen och ha på Discovery och BBC lifestyle (jag gillar uppenbarligen antikrundan på engelska oxå). Hon Sover. Gött, tänker jag och tror att jag kan sjunka ner i soffan och sova där. Nej, då LÅTER hon när hon sover. Ungefär en gång i minuten grymtar eller suckar eller piper hon så att jag väcks, om jag nu lyckats somna. Sånt används som tortyr i vissa totalitära stater.

Iaf. Jan går upp kl 6.30. Jag sitter i soffan. Hon somnar så att man kan lägga henne i sängen (lagom dags nu!!). Jag somnar. Jan ska byta på henne innan han går.
Då.
Bajs i blöja. Bajs på kläder. Bajs på underlakan. Bajs på påslakan. Bajs långt upp i armhålorna (sant!) på bäbisen. Suck. Men hurra för plastad frotté.
Jan åkte till jobbet nu. Exclamation
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Bajskatastrof Empty Sv: Bajskatastrof

Inlägg  Cissi fre sep 25, 2009 10:23 am

Holy crap. Jag hoppas VERKLIGEN för er skull att vattnet inte var avstängt idag också... affraid
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Bajskatastrof Empty Sv: Bajskatastrof

Inlägg  Anna-Karin fre sep 25, 2009 1:19 pm

Haha, Viktor nöjer sig med att sova kasst (i natt var det tydligen morgon kl 02, när jag ammat en timme fick Ola gå runt med honom en timme JÄTTEVAKEN, sen fick jag ge mer mat i en kvart och sen somnade skitungen - nån som tror att han vaknade senare än kl 6 i morse för den sakens skull?), han bajsar inte upp i armhålorna i alla fall Smile Det har väl varit en bit upp på ryggen nån gång, men just nu väljer han att bajsa i magläge allt som oftast, och då blir det snopp- och pungsanering i stället.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Bajskatastrof Empty Sv: Bajskatastrof

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet