DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hektisk dag..

Gå ner

Hektisk dag.. Empty Hektisk dag..

Inlägg  HelenY tis nov 10, 2009 6:45 pm

Idag har jag varit på bvc och vägt och mätt Ellinor. Hon följer alla kurvor så fint så. Hon väger 4980 g och är 58,5 cm lång om nån är intresserad.

Direkt efter detta var jag hos min barnmorska för efterkontroll. Allt såg bra ut. Och jag ska ha spiral igen bestämde vi. Hon försökte övertyga mig om att det går såååå lätt att sätta in den efter att man har fött barn. Men eftersom hon såg väldigt tvivlande ut när jag berättade att det gjorde Vansinnigt ont att sätta in den förra gången är jag Oerhört Skeptisk till detta. Men när den väl är på plats funkar den ju bra, så jag försöker övertyga mig själv om att om jag kan klämma ut en unge kan jag väl få en liten spiral instopad. Går Sådär.

Och sen fick jag gå och shoppa tre bh:ar, varav en sportbh, till halva priset på Change i Arkaden.
Naturligtvis hade jag inte alls den storleken som jag själv trodde. Så nu har jag 80 E.

Och nu är jag hemskt osäker på om jag ska gå och vaccinera mig mot influensa. Det är gratis på en mottagning nere i stan, men, tja... Äh. Vi får se.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Hektisk dag.. Empty Sv: Hektisk dag..

Inlägg  HelenY ons nov 11, 2009 4:01 pm

Ingen vaccination. Rapporterna om kön avskräckte. Att stå i en 300 pers lång kö UTOMHUS i snöblandat regn och med arg bebis tilltalade inte mig, så jag struntade i det. Om det känns viktigt får jag väl gå till vårdcentralen som resten av allmänheten.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet