DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kräks, kräks.

2 posters

Gå ner

Kräks, kräks. Empty Kräks, kräks.

Inlägg  Anna-Karin ons jan 20, 2010 11:42 am

Igår var Viktor på öppna förskolan och sen fick han svinisvaccinet, dos 2. Jag hade räknat med feber, vilket han också mycket riktigt har. Jag hade inte räknat med att han skulle kaskadkräkas i natt. Hypokondrikern i mig började redan känna av vinterkräksjukan, speciellt eftersom ÖF-ledaren sa att den tydligen går på alla dagis här i närheten, när jag drog mig till minnes att kräkningar var en listad biverkning för vaccinet (fast inte så vanlig). Det hade ju varit extra trist att få vinterkräk nu, eftersom Olas föräldrar kommer i helgen och har köpt en övernattning på Fars Hatt i Kungälv i julklapp. Åt oss alltså. De ska barnvakta. Fast vintrkräk hade såklart omöjliggjort den möjligheten till en avkopplande hotellnatt. Men alltså. En spya gör ingen kräksjuka. Nu är bebisen bara febrig och lite sur. Och väldigt, väldigt törstig.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Kräks, kräks. Empty Sv: Kräks, kräks.

Inlägg  Cissi ons jan 20, 2010 1:45 pm

Vinterkräksjuka på Fars Hatt låter ju jätteromantiskt... I love you
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Kräks, kräks. Empty Sv: Kräks, kräks.

Inlägg  Anna-Karin ons jan 20, 2010 1:52 pm

Vinterkräksjuka överlag verkar mycket romantiskt! Tänk att få dela så himla många olika kroppsvätskor med varandra!
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Kräks, kräks. Empty Sv: Kräks, kräks.

Inlägg  Cissi ons jan 20, 2010 2:12 pm

Urk.

På tal om romantik så ska jag och Fredrik fira vår ettårsdag idag! Något försenat, egentligen är det väl den 18:e som är rätt datum. Nåja, eftersom vi lyckats få tag i biljetter till Avatar i 3D just ikväll och tänkte hitta nån bra restaurang att äta middag på innan kändes det som en bra dag att fira på. Så så blev det. Skoj ska det bli, iallafall Smile
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Kräks, kräks. Empty Sv: Kräks, kräks.

Inlägg  Anna-Karin ons jan 20, 2010 4:04 pm

Lycka till med kroppsvätskeutbytet då Wink
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Kräks, kräks. Empty Sv: Kräks, kräks.

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet