DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Projektarbetet - gnäll

3 posters

Gå ner

Projektarbetet - gnäll Empty Projektarbetet - gnäll

Inlägg  HelenY fre apr 09, 2010 9:27 am

Ja. Just så som rubriken anger. Gnäll.
Vi (jag och Ulf) hade alltså bestämt oss för att göra arbetet inom rättsmedicin och fått ett halvt löfte om stöttning härifrån Göteborg. Men så fanns det ingen docent här (och det måste vara en docent som är officiell handledare på arbetet), så jag lyckades få en rättsmedicinare i Ume med på tåget. Ruskigt seriös människa.
Vi skickade tusen mail till alla och gottade oss åt ett coolt arbete. Men, så kom Mailet från rättsmedicin i Gbg; vi har inte tid med er. Fan.
Så nu har vi ingen att kolla journaler hos, ingen att ha som hjälp vid tydande av statistik osv.
Resultat: Vi skiter i det coola rättsmedicinarbetet och letar efter ett arbete som apor skulle kunna göra. Dvs: läs journaler, leta upp vad-som-nu-är-aktuellt, stoppa in i ett excelark, the end.
Och helst ska vi kunna bli klara innan sommaren oxå.
Fet chans.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Projektarbetet - gnäll Empty Sv: Projektarbetet - gnäll

Inlägg  Anna-Karin fre apr 09, 2010 9:29 am

Tråååååkigt!
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Projektarbetet - gnäll Empty Sv: Projektarbetet - gnäll

Inlägg  HelenY fre apr 09, 2010 5:13 pm

Apjobb hemrott!! monkey

Vi ska gå igenom journaler fr 1997 och framåt (de flesta på microfilm) och leta upp de som har haft tbc och varit gravida smtidigt. Sen ska vi stoppa in dessa i ett excelark och göra nån sorts sammanfattning. Låter väl Roligt!!!!! Sleep
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Projektarbetet - gnäll Empty Sv: Projektarbetet - gnäll

Inlägg  Cissi fre apr 09, 2010 6:14 pm

Jag tycker faktiskt synd om dig. Dumma rättsmedicin som inte hade tid mer er. Så jäkla jobbiga är ni väl inte?

Bekräftar bara mina fördomar om att alla som jobbar på rättsmedicin är osociala nötter som inte vill ha social kontakt med någon förutom döda lik Wink
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Projektarbetet - gnäll Empty Sv: Projektarbetet - gnäll

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet