DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Skor och mineraler och pengar

4 posters

Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Skor och mineraler och pengar

Inlägg  Anna-Karin mån maj 10, 2010 8:50 am

Tack för i helgen!

Jag klarade mig utan fruktansvärd bakfylla i lördags, även om jag vaknade med galopperande hjärtklappning kl 9. Varför får man hjärtklappning av att giftet förbränns? Någon som vet?

Nåja. Det var inte det jag ville säga, utan tre andra saker:

Lisa: De vita skorna som jag lämnade hos dig kan du kasta bort. De är gamla och trasiga och snuskiga.

Helen (och Lisa): Om det skulle åkas till Ullared, kan man få beställa ett par saker (ett par som i två, fast av den ena saken vill jag ha flera ex...). Jag vill ha sån där mineralfoundation som Helen hade, färgen var bra såvitt jag minns, och så vill jag ha Gunrys våtservetter, bebismodellen, SMÅ förpackningar, typ 5 st. Ligger vid amningsiläggen tror jag. Finns det inga små förpackningar så vill jag inte ha alls.

Sen får alla som känner att jag är skyldig dem pengar höra av sig. Jag har såvitt jag minns inte betalat för nånting på jättelänge, utom för taxin till stan i fredags. Det har ätits thaimat och sånt hemma hos mig som jag bara har tagit emot. Och jag mumsade glatt på i fredags också, utan att bidra med nåt. Så kläm ur er, ni som vill ha pengar!
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Sv: Skor och mineraler och pengar

Inlägg  fisalisa mån maj 10, 2010 5:55 pm

Jag kastar skorna. Det där med Ullared är för sent eftersom vi precis kom hem därifrån och alltså inte hade läst vad du skrev imorse när vi var där (om inte Helen gjort det utan min vetskap).

Det var skoj i fredags! Vad gäller det vi åt och drack så kan jag bjuda på det eftersom vi var här, men då får vi inte vara här varje gång för då blir jag fattig scratch
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Sv: Skor och mineraler och pengar

Inlägg  Cissi mån maj 10, 2010 10:02 pm

Jag hade också grymt kul i fredags! Det gjorde vi bra!

När jag läste rubriken på den här tråden kom jag genast att tänka på juveler och underliv och jesus på hatthyllan...fråga mig inte varför, men roligt var det Smile
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Sv: Skor och mineraler och pengar

Inlägg  HelenY mån maj 10, 2010 11:19 pm

Jag var en hel del i den där gången där våtservetterna ligger och jag är Hyfsat säker på att det inte fanns såna små förpackningar.
Jag kan även säga med ganska mycket större säkerhet att det inte fanns sån foundation heller eftersom jag stod i kö vid den där sminkdisken i Evighet. Hon som bemannade kassan där överträffades i långsamhet endast av tanten i kassan på mat/fikstället.
Men jag tror att den (foundation, alltså) finns på Lindex, faktiskt.

Och Cissi; ta hand om dig och ha det jätteroligt. Vi får höras om X10 och iPhone och stuff.
Skicka gärna ett kort eller skriv här eller nåt. Och ta massor med foton!!! cheers
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Sv: Skor och mineraler och pengar

Inlägg  fisalisa tis maj 11, 2010 12:42 pm

På tal om det vi pratade om i fredags, frisör. Nu har jag bokat tid på AKs frisörställe vid krokslätts torg. Är det någon särskild som brukar klippa dig? Hon som ska klippa mig imorgon heter Charlotte i alla fall. Hoppas på finemangresultat, eller iaf att det inte blir värre än vad det är nu queen
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Sv: Skor och mineraler och pengar

Inlägg  Anna-Karin ons maj 12, 2010 9:13 am

Hmm.. jag har klippt mig där tre gånger och de två senaste har det varit samma. Tror inte att hon heter Charlotte, men vet å andra sidan inte VAD hon heter heller. Det är den korta tjejen (andra från höger) på bilden.

Skor och mineraler och pengar Alla-big
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Sv: Skor och mineraler och pengar

Inlägg  Anna-Karin ons maj 12, 2010 9:14 am

Förresten, Helen: Vad heter mineralerna som jag ska köpa på Lindex, och vilken frg är det som du har?
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Sv: Skor och mineraler och pengar

Inlägg  HelenY ons maj 12, 2010 11:00 am

De heter Wet n' Wild Ultimate Minerals Powder Foundation. Puh! Och är i färg: 05 Light.
Som sagt; jag tror att Lindex har. Annars finns vissa WnW-grejor på både Cubus och Åhlens. Vet dock inte om de har just detta.
På tal om smink var jag på U-red svårt frestad att köpa en sån där motordriven vibrations-mascara. Bara för att. Men det blev ingen.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Sv: Skor och mineraler och pengar

Inlägg  fisalisa ons maj 12, 2010 2:18 pm

Nu har jag blivit klippt. Det blev bra, tror jag. Inte hunnit känna på det ännu. Hon som klippte mig är hon den korta i mitten.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Skor och mineraler och pengar Empty Sv: Skor och mineraler och pengar

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet