DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

3 posters

Gå ner

Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!! Empty Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

Inlägg  Cissi tis sep 30, 2008 4:22 pm

Kastar mig in på forumet en kort fem-minutersrast medan de andra tar ett snack med kunden här i Minsk. Sitter på kontoret och försöker få ett acceptanstest godkänt - går inget bra alls. Projektledarna är inte här och vi förväntas själva sköta all dialoog och all förhandling med kunden, som är mer än lovligt bångstyrig. Bläh.

Ville bara säga att jag längtar hem till Göteborg och saknar er allihop! Har haft en grymt bra helg (på lyxhotell!) som jag ska skriva om senare, men är nu tillbaka i verkligheten med 13-timmarsdagar, sunkhotell, sura otrevliga vitryssar, dålig service och så vidare. Nåja, magen är iallafall bra igen. Man får vara glad för det lilla.

Åker troligen hem imorgon, ska till Stockholm på fredag för ett nytt möte, men sen är det färdigflängt för ett tag - hoppas jag. Nån som har planer för helgen? Jag vill göra saker som inte innefattar tokfestande - behöver verkligen ta det lugnt och bara njuta av Göteborg. Promenad och fika kanske? Eller film?

Måste jobba nu, men om jag hinner skriver jag lite från hotellet ikväll. Kram på er!
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!! Empty Sv: Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

Inlägg  Anna-Karin tis sep 30, 2008 4:35 pm

Lyxhotell låter ju som en rimlig kompensation för horor och salmonella Wink

Jag är upptagen på lördag kväll och ska träna på lördag fm (cykel-cirkel, tänkte jag.. det går bra att hänga på), annars tror jag mig vara ledig resten av tiden.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!! Empty Sv: Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

Inlägg  fisalisa tis sep 30, 2008 5:53 pm

Jag har mig veterligen inget särskilt för mig i helgen och hittar gärna på nåt, minsann.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!! Empty Sv: Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

Inlägg  Anna-Karin ons okt 01, 2008 5:30 pm

Anna-Karin skrev:ska träna på lördag fm (cykel-cirkel, tänkte jag.. det går bra att hänga på)
Eller inte träna. Har en envis snuva som blir marginellt sämre varje dag (men inte Dålig. Fast inte träna. Kanske. Vet inte än). Hur som helst, jag är ledig resten av tiden, ev. måste jag jobba några timmar på söndag.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!! Empty Sv: Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

Inlägg  Anna-Karin lör okt 04, 2008 12:15 am

Om nån tänker hitta på nåt i stormen(?) i morrn så kan man höra av sig.. jag tror jag är upptagen på kvällen iofs. Men inte på dagen. Och inte på söndag.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!! Empty Sv: Jag längtar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet