DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

träffas på fredag?

3 posters

Gå ner

träffas på fredag? Empty träffas på fredag?

Inlägg  fisalisa ons nov 12, 2008 7:40 pm

Goddag goddag!

Är ju snart på väg till värmen, dvs på lördag nästa vecka och kommer alltså inte vara hemma så värst mycket mer i år. Undrar därför om någon är intresserad av att ses innan jag åker, vilket i så fall får bli nu på fredag troligtvis. Mina päron kommer antagligen på lördag nämligen. Inte 100% bestämt ännu, men det lutar åt det.

Har inga planer på vad vi skulle hitta på, jag är öppen för alla förslag. Vi kan träffas nånstans ute, vi kan ses hos mig och äta nåt, spela spel, snacka skit?

Vad tycker ni? Kan ni? Vill ni?
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  Cissi ons nov 12, 2008 8:17 pm

Hejhej,

På fredag kan inte jag. Skall jag på konsert med Timbuktu på Trädgårn. Den får man givetvis följa med på om man vill, tror det kan bli jätteskoj!

Däremot har jag absolut ingenting inplanerat på lördag kväll och träffas mer än gärna då. Skall bygga garderober med Jonas på lördag på dan, men kvällen är helt fri. Allt som är lugnt och sansat, billigt och utan för mycket alkohol uppskattas Smile
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  fisalisa ons nov 12, 2008 8:29 pm

Tyvärr kan jag inte på lördag, som jag sa, med reservation för att mina föräldrar inte kommer till Götet alls, för i så fall går det ju naturligtvis. Planen får tyvärr gälla fredag än så länge.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  Cissi ons nov 12, 2008 8:44 pm

Lördagen var mer en allmän förfrågan till resten av sällskapet, förstod att du troligen var upptagen då.

Kontentan är hursomhelst att jag jättegärna ses. En middag på stan efter jobbet på fredag kanske? Så kan jag ta mig till Trädgårn vid 21. Alternativt funkar en söndagsdejt också. Öppen för förslag!
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  Cissi tor nov 13, 2008 12:47 am

På tal om att ses: Jag vet inte vad som hände, men jag fick just en grym craving efter tv-spel. Det kliar bokstavligt talat i fingrarna på mig. VI bara MÅSTE ses och spela lite super mario och andra klassiker nån dag Smile
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  Anna-Karin tor nov 13, 2008 10:22 am

Jag har inget speciellt inplanerat vare sig på fredag eller lördag. Fast ska vi ses i morrn så behöver jag nog förbereda mig mentalt redan från och med idag (inte för att ni är svåra att umgås med, utan för att jag längtar mer till soffan än normalt på fredagskvällarna just nu). Man kan nästan alltid locka mig med saltandvinegar-chips om inte annat.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  fisalisa tor nov 13, 2008 7:05 pm

Så, nu har päronen bestämt att de kommer på lördag, hence är fredag enda dagen jag kan ses innan jag åker. Kommer hem runt 17 och då tänkte jag nog softa lite hemma ett tag. Passar 18-tiden? Lugnt umgänge hemma hos mig? Äta vinägerchips och snacka skit? Andra förslag?
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  Anna-Karin tor nov 13, 2008 9:18 pm

Ska vi äta mat också, eller äter man mat hemma innan? I så fall kanske typ 19 är bättre, menar jag? Om man ska äta hemma alltså.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  fisalisa tor nov 13, 2008 11:39 pm

sant, tror inte att jag kommer att orka slänga ihop nåt så kulinariskt så det passar till herrskapsfolk, så det är kanske bäst att man äter hemma innan.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  Anna-Karin fre nov 14, 2008 11:25 am

OK, då ses vi vid 19! Ska man ta med nåt?
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  Cissi fre nov 14, 2008 11:44 am

Hoppas ni får trevligt! Själv skall jag studsa upp å ner till Timbuktu - wehoo!

Lisa - ingen möjlighet att ses på söndag eller nån kväll i nästa vecka? Hade varit kul att säga hejdå till dig innan du försvinner till Curry curry land.

A-k - bio och fika på lördag kanske? Eller film hemma i den Lundgrenska soffan?
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  Anna-Karin fre nov 14, 2008 2:40 pm

Cissi, jag och Ola funderar på att gå ut och äta (inte nåt snordyrt) i morrn kväll. Du får gärna följa med om du vill - och komma med nåt bra restaurangtips också Smile
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  fisalisa fre nov 14, 2008 6:51 pm

Tyvärr kan jag inte träffas varken på söndag, eftersom päronen är här då, eller nån kväll nästa vecka eftersom jag själv inte är i Göteborg då, så i så fall får du hälsa på i Jönköping ;-). Enda kvällarna jag är hemma nästa vecka är torsdag och fredag, men då har jag fullt upp med att panikpacka och umgås med maken, som jag ju sen inte får kramas eller ens knappt prata med på 5 veckor sen, snyft!
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

träffas på fredag? Empty Sv: träffas på fredag?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet