DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nu är det "officiellt"

2 posters

Gå ner

Nu är det "officiellt" Empty Nu är det "officiellt"

Inlägg  Anna-Karin lör nov 22, 2008 6:30 pm

Igår var jag på AW med jobbet och dack demonstrativt ohyggliga mängder cola. Ingen frågade nåt alls - viken missräkning att folk ska vara så artiga Smile Så till slut fick jag abrupt förklara att jag ska dricka cola till maj. I och med det så får väl graviditeten betraktas som mer eller mindre officiell - jag tänker inte ta på mig "bebis"-tröjan (VERKLIGEN inte. Aldrig. Även om jag skulle ha ägt en), men jag tänker inte hålla på och smussla med en massa spritsubstitut eller skylla på migrän/levervärden/alkoholism i familjen/bilkörning längre.

Ola lär däremot inte berätta om det för sina vänner förrän det liksom behövs (vilket är helt förståeligt - jag tänker ju inte heller gå omkring och tala om det för alla jag träffar helt oprovocerat, men det kommer ju att märkas på ett eller annat sätt).

Äsch, jag ville bara säga att man får prata om det nu Smile
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Nu är det "officiellt" Empty Sv: Nu är det "officiellt"

Inlägg  HelenY lör nov 22, 2008 9:02 pm

Oooo, vad bra! Smile
Fast jag har ju inte så många som helt oprovocerat frågar mig heller. Ja, om du är gravid, alltså..
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet