DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

JävlaranammaJörgen

3 posters

Gå ner

JävlaranammaJörgen Empty JävlaranammaJörgen

Inlägg  Anna-Karin tis feb 17, 2009 11:13 am

Ryktet säger att Jörgen underhåller på ritpub på måndag. Om det stämmer så kommer väl jag och Ola att pallra oss dit.

En helt annan sak: Om man är så tandstensdrabbad som jag så är det en högst befriande känsla att gå till tandhygienisten och få behandling med Stora Kroken. Hurra! Nu har jag separata tänder igen, och inte bara två tandrader.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

JävlaranammaJörgen Empty Sv: JävlaranammaJörgen

Inlägg  HelenY tis feb 17, 2009 10:14 pm

Tja, om ryktet stämmer kan jag tänka mig att följa med och dricka en oalkoholhaltig dryck.

Jag har inte så mycket tandsten. Däremot har jag en konstgjord tand och den är jag mycket nöjd med. Fast man kan inte tugga pinvin-pastiller på den sidan.
Och så kan jag upplysa om att när man gör köttfärssås till två personer så är det sällan för bara två personer och man ska därför inte sätta i sig hälften. Då får man -som jag har nu- ont i magen.
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

JävlaranammaJörgen Empty Sv: JävlaranammaJörgen

Inlägg  Anna-Karin ons feb 18, 2009 10:12 am

Det är Uppkollat, och stämmer. Den officiella tiden är kl 19, men han brukar väl inte börja förrän 21 eller så? Jag vet hur som helst inte hur tidigt vi kommer att vara där än.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

JävlaranammaJörgen Empty Sv: JävlaranammaJörgen

Inlägg  Cissi tor feb 19, 2009 3:12 pm

Jag följer jättegärna med på måndag (och jag tänker banne mig dricka öl för oss alla tre!). Kan tänkas att F är intresserad också.
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

JävlaranammaJörgen Empty Sv: JävlaranammaJörgen

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet