DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Beach 2010?

3 posters

Gå ner

Beach 2010? Empty Beach 2010?

Inlägg  Anna-Karin tis nov 03, 2009 11:13 am

Sådär. Nu har jag införskaffat nytt Fysiken-kort. På lördag ska det premiärtränas - har inte spinnat på ett halvår, så det ska bli intressant!
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Beach 2010? Empty Sv: Beach 2010?

Inlägg  Cissi tis nov 03, 2009 11:55 am

Hurra! Träningskompis!

Skulle gärna hängt med på lördag, men om det inte är minusgrader skall vi åka till E-tuna och hämta vinterdäck till bilen i helgen. Men räkna med att få sällskap nästa vecka. jag har ju stått nästan still i vikt tre veckor i sträck nu, men räknar ordentligt igen från och med igår. Spinningpass inplanerat på lunchen idag. Yay!
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Beach 2010? Empty Sv: Beach 2010?

Inlägg  HelenY tis nov 03, 2009 8:06 pm

Och eftersom jag är fylld av bäbis-fetma vill jag oxå vara med!
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Beach 2010? Empty Sv: Beach 2010?

Inlägg  Anna-Karin tis nov 03, 2009 9:37 pm

Alla är välkomna! I det här fallet är det cykel-cirkel som gäller (och kommer nog att vara så även fortsättningsvis på lördagförmiddagarna), om man har tur så har Tove med nåt i samma klass som vanligt (en Scope-låt, nåt av Jävlaranamma eller kanske ett Modern Talking-medley...)
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Beach 2010? Empty Sv: Beach 2010?

Inlägg  Anna-Karin lör nov 07, 2009 3:15 pm

Haha! Nu vet jag exakt HUR otränad man är när man är otränad... Jag fick bryta efter halva cirkelträningen eftersom jag helst ville undvika att kräkas vid hantelstället... Och då hade jag ändå tagit det lugnt och valt lätta vikter. pale

Nästa gång kanske jag ska äta lite mer än en portion gröt innan, dock. Jag har hört att om man inte har några muskler som kan lösgöra inlagrad, snabb energi så måste man tillföra energin utifrån (för fläsket brinner tyvärr lite för långsamt för att kunna tillgodogöras vid spinning) pig

Just det, Tove förnekade inte sig själv, hon spelade Trance Dance, Jävlaranamma, lite Page och.. hmm.. nåt mer 80-tal. Minns ite riktigt vad.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Beach 2010? Empty Sv: Beach 2010?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet