DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

allmänt dödläge?

3 posters

Gå ner

allmänt dödläge? Empty allmänt dödläge?

Inlägg  fisalisa sön jul 04, 2010 8:45 pm

Här är allt inte alls som vanligt. Inte ett inlägg på hur länge som helst. Har vi krupit in och lagt oss i fosterställning i våra garderober allihop?

Jag tycker minsann att vi borde träffas allihop nu när Cissi är hemma igen. För mig passar det nog egentligen vilken kväll som helst nu i veckan förutom fredag då det ska jobbas natt. Efter det är jag hemma och har semester i en vecka innan det blir resa till utlandet (17 juli).

Se så, kryp ur garderoberna nu!
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

allmänt dödläge? Empty Sv: allmänt dödläge?

Inlägg  Anna-Karin mån jul 05, 2010 9:58 pm

Jag har lites svårt att träffas eftersom jag är i Uppsala resten av den här veckan och sen fortsätter mot Skellefteå, där jag tänker befinna mig i 2-3 veckor.

Har tyvärr inte så mycket att rapportera från den Lundgrenska semestern, jag har såklart hunnit bränna mig i solen efter 1 dags utomhusvistelse (trots spf 10, eller till och med 20). Och så har jag träffat släktingar på begravningen som jag inte sett på 20 år. Viktor går stolt omkring, och härmar gökuret på ett sätt som ser en smula utvecklingsstört ut (han säger "u-u-u" och studsar upp och ner med blicken glasartat fäst på den lilla plastgöken som muntert kikar ut ur sin lucka). Ola utnyttjar de varma kvällarna i kombination med mammas balkong till max - hela humidoren är med och askfatsdoften från balkongen konkurrerar med latrindoften från blöjpåsen vid ytterdörren..

Apropå Cissi så drömde jag om henne härom natten, men jag minns tyvärr inte vad hon gjorde i min dröm. Baggen var med också, på nåt sätt.

Ni kan väl redovisa eventuellt skvaller här efter att ni har träffats, så jag inte missar nåt? Smile
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

allmänt dödläge? Empty Sv: allmänt dödläge?

Inlägg  Cissi ons jul 07, 2010 4:01 pm

Jag är tillbaks från Kina, som ni kanske sett på Facebook. Håller som bäst på att packa ner hela lägenheten i lådor - imorgon går flyttlasset till Lindholmen och på fredag har nya köparna tillträde. Lite vemodigt, men samtidigt grymt skönt att ha flytten överstökad!

Hade hoppats å att vara ledig i helgen coh kunna träffa er, men nu visar det sig att jag ska ha support på jobbet lörd + sönd kl 08-17 (BAJS Evil or Very Mad ) så jag är endast tillgänglig lördag kväll och söndag kväll. Resten av tiden måste jag sitta i närheten av min dator. INTE nöjd med det!

På lördag kväll är jag med sällskap bjuden till kristofer + Madde på Engdahlsgatan på räk-afton. Hade varit lite skoj att gå dit faktiskt, för jag har inte sett dem sen i vintras nån gång. Det verkar komma en hel del blandat folk (varav jag inte känner hälften ens) men det blir säkert skoj ändå. Nån som är sugen på att hänga på? Konceptet är bring-your-own-allt så man kan ta med nåt annat än räkor att äta om man vill. Hoppas bara att jag orkar efter support och låd-upppacknings-lördagen....


Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

allmänt dödläge? Empty Sv: allmänt dödläge?

Inlägg  fisalisa ons jul 07, 2010 6:27 pm

Gillar ju inte räkor sådär förskräckligt :-). Nu står det iofs att det inte måste innebära räkor, men vet inte om jag är upplagd för jätteumgänge med massa folk jag inte känner.

Hade lite räknat med grillning på lördag kväll, som jag fick intrycket att vi bestämde via mess i måndags. Förvarnat Samuel till och med om att han skulle följa med.

Menmen, du bestämmer ju vad du ska göra ;-). Hade varit trevligt att ses.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

allmänt dödläge? Empty Sv: allmänt dödläge?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet