DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fläskfia...

2 posters

Gå ner

Fläskfia... Empty Fläskfia...

Inlägg  Anna-Karin tis aug 10, 2010 11:13 pm

Ja. Jag är tjockast.

Jag tror faktiskt inte att jag varit så wobbligt otränad under de senaste tio åren - jag var smalare två veckor efter förlossningen än vad jag är nu.

Ville bara tala om det.

Men idag har jag varit på spinning.

Vill man vara fin får man lida pin. Och så kanske man slipper bryta lårbenshalsen lite senare i livet också, om man tränar duktigt nu. Eller är det bara när man är ännu yngre som det gäller?
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Fläskfia... Empty Sv: Fläskfia...

Inlägg  HelenY ons aug 11, 2010 9:27 am

Gillar hur du optimistiskt använder uttrycket "ännu yngre"... What a Face
HelenY
HelenY

Antal inlägg : 1073
Age : 50
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Fläskfia... Empty Sv: Fläskfia...

Inlägg  Anna-Karin tor aug 12, 2010 11:47 am

Tja, det var nog mest för att sätta det i perspektiv till den åldern då man bryter lårbenshalsen.. För jag hoppas i alla fall att 34 framstår som ungt om man jämför med lårbenshalsbrytaråldern.

Hmmm.. "lårbenshalsbrytande"... är det liksom "halsbrytande" fast i pensionärssammanhang? Som att bingospelet på ålderdomshemmet var rent lårbenshalsbrytande spännande?

Skönt att semestern snart är slut, hade jag varit ledig längre hade det kanske visat sig att jobbet jag kom tillbaka till var som förslagsgivare till P.S. ("Tack Anna-Karin i Mölndal för tipset!")
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Fläskfia... Empty Sv: Fläskfia...

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet