DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fika någon?

3 posters

Gå ner

Fika någon? Empty Fika någon?

Inlägg  Cissi mån jan 03, 2011 1:34 pm

Idag jobbar jag hemma, men tis+ons den här veckan har jag semester. Och torsd+fred är ju trettonhelg. Någon som är sugen på att ses på stan och ta en fika, eller promenera i slottskogen eller nåt?

Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Fika någon? Empty Sv: Fika någon?

Inlägg  Anna-Karin tis jan 04, 2011 12:08 am

Jag är bara ledig på torsdag, men då kan jag säkert fika!
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Fika någon? Empty Sv: Fika någon?

Inlägg  fisalisa tis jan 04, 2011 12:49 am

Jag är också bara ledig på torsdag, men då hittar jag gärna på nåt, fika eller vad som. Nån som är sugen på att tex ta med "familjen" till vattenpalatset i Lerum? Vi snackade ju om det för några år sedan, men det blev ju inte av. Nu kanske det är dags?

Jobbar för övrigt 13-21 den här veckan så om det ska ses nån annan dag så får det bli på förmiddagen i så fall.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Fika någon? Empty Sv: Fika någon?

Inlägg  Anna-Karin ons jan 05, 2011 1:46 pm

Vi tvättar kl 14-17, så aktiviteter utföres lämpligen innan dess (fika funkar ju trots tvättid, fast Ola kanske tycker att det är roligare att jag hjälper till med dtvätt - han kanske till och med tycker att det är roligare att få vara med och fika...)

Vad säger vi? Bada är ju kul iaf! Om de nu har öppet på trettondan.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Fika någon? Empty Sv: Fika någon?

Inlägg  Cissi ons jan 05, 2011 1:51 pm

Jag är mest rädd för att badet är helt nedlusat och proppfullt av jullovslediga skrikiga barn...

Hursomhelst - förmiddagsaktiviteter funkar för mig! Kan man åka pulka nånstans, eller har all snön smält tills imorgon?

Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Fika någon? Empty Sv: Fika någon?

Inlägg  fisalisa tor jan 06, 2011 12:23 am

Badet har öppet imorgon, typ 10-18. Det finns en relaxavdelning tydligen som det står så här om: "Relaxavdelningen har samma öppettider som äventyrsbadet och ingår i entréavgiften för alla
vuxna gäster." Vet inte om man ska tolka det som att barn inte får vara där, eller vad? Jag hade också hoppats på att alla jullovslediga barn kunde ha badat nån annan av de lediga dagarna. Hade ju varit kul att göra nåt lite annorlunda.

Jag kan förlika mig med att fika också, känns lite stressigt att hinna dit och tillbaka till 14. Vet någon nåt trevligt ställe man kan äta på också om vi nu ska göra det runt lunchtid? Jag hade hoppats på steinbrennerbuffé, men de har tydligen stängt imorgon.
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Fika någon? Empty Sv: Fika någon?

Inlägg  Anna-Karin tor jan 06, 2011 12:28 am

Vi kanske kan höras i morgon innan lunch då? Verkar som om det ska snöa en del i morgon också, så utomhusaktiviteter kanske är lite väl optimistiskt? Idag räckte det gott och väl med två 15-minuterspromenader för min del Smile
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Fika någon? Empty Sv: Fika någon?

Inlägg  Cissi tor jan 06, 2011 1:02 pm

Jag är vaken och härligt insnöad i Haga Smile

Vi kanske kan ta en fika här? Nöller Espressobar har grymt god frukost. Le Pain Francais på Vasagatan (vid Bogö-livs) är också ett bra val.
Cissi
Cissi

Antal inlägg : 1324
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Fika någon? Empty Sv: Fika någon?

Inlägg  Anna-Karin tor jan 06, 2011 1:26 pm

Vi ska nog stoppa i oss lunch snart, eller iaf stoppa i Viktor lunch. Sen sover han, men då funkar ju fika bra. Du svarar inte i din telefon, dock. Och jag verkar ha fel hemkommer.
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Fika någon? Empty Sv: Fika någon?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet