DLK
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Äntligen helg!!

2 posters

Gå ner

Äntligen helg!! Empty Äntligen helg!!

Inlägg  fisalisa fre okt 31, 2008 4:30 pm

Sådär, då var det helg igen, mycket trevligare helg än förra hoppas jag. Alltså inte för att det inte var kul hos cissi, men det är svårt att slappna av när man ska plugga dagen efter och några dagar till. Av denna orsak, alltså tentaångest, så var gårdagen hemsk. Plus att jag mitt i all ångest över att jag inte hunnit läsa tillräckligt upptäckte att jag tappat bort en av mina skinnhandskar och samtidigt insåg att jag inte skulle hinna skicka ett brev/paket som jag lovat innan helgen. Allt detta kan ju verka banalt, fast just då var frustrationen på topp.

Har alltså tentat nu. Det gick nog, men det var en klurig tenta. Han som gjort tentan har tydligen ingen aning om vad som står i målbeskrivningen eller vad föreläsarna pratar om, för han frågade på helt andra saker.

Nu känns det i alla fall som att allt löser sig, färdigtentad, fått mitt Indien-visum idag, det är fredag (bästa dagen i veckan), jag får gå på fest i helgen, jag får titta på Märits hus i helgen, solen skiner (jag funderar alltså på att plocka fram snabeldraken) och ska göra det i flera dagar framåt enligt smhi.

Btw, när jag klev upp imorse, kl 6.00 och 1.5 timme för tidigt eftersom jag skulle panikplugga, så var det svart! Kolsvart, eftersom det var strömavbrott. Jag duschade med värmeljus på handfatet. Det var lite småmysigt. Sen kom strömmen tillbaka, vilket var tur eftersom det är svårt att blåsa håret annars. När jag släckte ljusen luktade det juuuuul!
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Äntligen helg!! Empty Sv: Äntligen helg!!

Inlägg  Anna-Karin fre okt 31, 2008 5:06 pm

Ja, det är allt finemang att det är fredag idag! Vi hade kodstopp kl 11, och sen har man liksom kunnat softa lite. Nu ska jag bara ge mig på en våghalsig deaktivering inför måndagen, och sen bär det av till systemet för att köpa nåt drickbart till i morrn. Min del av Mölndal drabbades inte av strömavbrott i morse, fast jag hörde att så tydligen var fallet på din sida berget.

Gött att tentan (nog) gick bra i alla fall! Då blir det spritfest i morgon, då? Wink
Anna-Karin
Anna-Karin

Antal inlägg : 1668
Age : 48
Registration date : 08-09-14

Till överst på sidan Gå ner

Äntligen helg!! Empty Sv: Äntligen helg!!

Inlägg  fisalisa fre okt 31, 2008 5:13 pm

Spritfest, spritfest hela da'n!!!!!!!! Eller i alla fall kvällen eftersom jag är lite feg av mig...
fisalisa
fisalisa

Antal inlägg : 900
Age : 46
Registration date : 08-09-15

Till överst på sidan Gå ner

Äntligen helg!! Empty Sv: Äntligen helg!!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet